Vraag:Wat moet ik doen wanneer mijn product een defect heeft?
Antwoord: U dient hiervoor contact op te nemen met ons via ionclean@mail.com. 

Wij mailen u dan z.s.m. een retour/klachten formulier toe — die uitgeprint, ingevuld en in de doos bijgevoegd moet worden. 

Vraag:Kan ik mijn bestelling retour sturen zonder formulier?
Antwoord: Nee dat is niet hoe het werkt. Omdat het product bij ons is gekocht — dient u via ons een retour formulier aan te vragen.

Dit om misverstanden te voorkomen.

Onze leverancier krijgt anders producten retour en moeten dan raden bij welke klant het pakket hoort.

Dus altijd even contact opnemen met ons en wij zorgen dat het geregeld wordt. 

Vraag:Krijg ik bij een defect de verzendkosten terug?
Antwoord: Jazeker, zodra er vast is gesteld dat het een fabrieksmatige defect betreft — krijgt u de verzendkosten teruggestort.

Wanneer er wordt geconstateerd — dat het door verwaarlozing of slordigheid is ontstaan — kunnen we de retour weigeren en de verzendkosten op de klant verhalen.

Het maximale wat we vergoeden aan verzendkosten — is €6,95 aan onze Nederlandse klanten en €9,95 aan onze Europese klanten.